Garantiitingimused

  • 1. Garantiiperiood

● Kõikidele meie e-poes müüdavatele toodetele kehtib garantii vastavalt Eesti Vabariigi
seadustele. Standardne garantiiperiood on 2 aastat alates ostukuupäevast, välja
arvatud juhul, kui toote kirjelduses on märgitud teisiti.

  • 2. Garantiikohustused

● Garantiiperioodi jooksul parandame või asendame defektse toote tasuta, kui defekt
tuleneb tootmisveast või kasutatud materjalidest.
● Garantii kehtib ainult toote originaalkomponentidele ja ei hõlma kulumaterjale ega
lisatarvikuid, kui ei ole märgitud teisiti.

  • 3. Garantiivälised tingimused

● Garantii ei kehti, kui defekt on põhjustatud valest kasutamisest, hooletusest,
õnnetustest, volitamata parandustest või muudest välistest teguritest, mis ei ole
seotud tootmise või materjalide defektidega.
● Garantii ei hõlma kulumisest tingitud kahjustusi ega esteetilisi defekte, mis ei mõjuta
toote funktsionaalsust.

  • 4. Kliendi kohustused

● Garantiiteenuse kasutamiseks peab klient säilitama ja esitama ostutõendi (arve,
tšekk), mis tõendab toote ostmist meie e-poest.
● Defektist tuleb teavitada viivitamatult pärast selle avastamist. Klient peab võtma
meiega ühendust ja järgima tagastus- või parandustoimingute juhiseid.

  • 5. Garantii kehtivuspiirkond

● Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil ja Euroopa Liidu liikmesriikides, välja
arvatud juhul, kui toote kirjelduses on märgitud teisiti.

  • 6. Paranduse või asenduse teostamine

● Pärast defektse toote tagastamist vaatame selle üle ja otsustame, kas toode
parandatakse või asendatakse. Parandustööd või asendamine teostatakse mõistliku
aja jooksul, tavaliselt 30 päeva jooksul.
● Kui toodet ei ole võimalik parandada või asendada, tagastame ostjale ostuhinna.

  • 7. Tarbijakaitse seadused

● Need garantiitingimused ei piira ega mõjuta tarbija seaduslikke õigusi, mis tulenevad
Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu tarbijakaitse seadustest. Täiendava teabe saamiseks
tarbija õiguste kohta palume tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehega
www.tarbijakaitseamet.ee

  • 8. Erimeelsuste lahendamine

● Kõik garantiiga seotud vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi seaduste alusel.
Vaidluste korral palume esmalt pöörduda meie klienditeeninduse poole. Kui
kokkuleppele ei jõuta, on võimalik pöörduda Tarbijakaitseameti või kohtu poole.

  • 9. Kontaktandmed

● Kui teil on küsimusi garantiitingimuste kohta või vajate abi, võtke meiega ühendust:
E-post: info@deskplay.ee
Telefon: +372 5827 6687